22 Ocak 2015 Perşembe

bipolarım(ben), gül'üm

daha evvel yazdım mı hatırlayamıyorum:)
şu an geri dönüp yazdıklarımı okumaya da çok üşeniyorum:)
bipolar alt tipim ben, siklotimikim:)
en kolay ifadem şudur,
dalgalanmalı deli:)
duygulanımlarım dalgalı yani,
depresif yada manik ama hafif,
normale göre biraz fazla coşkulu diyelim,
seni bir birim üzen şey beni mesela dört birim üzüyor yada
bir birim mutlu eden beni dört birim:)
bizim en belirgin özelliğimiz biraz ayarsız olmamız:)
hele alışveriş söz konusu olunca!
ulan zaten kadınsın fıtratında var bi de bipolarsan yandın!
neyse ki yılların dalgalısı olduğumdan kendimi biliyorum da öyle aşırı abartmıyorum,
sadece kart limitlerimi dolduruyorum ve bankalar limit artırmasın diye dua ediyorum hepsi bu:)
son zamanlarda takıntım olan şey internet alışverişi.
bayılıyorum, öyle tatlı siteler var ki!
en şahanesi modacruz,
kim akıl ettiyse alnından öpmek lazım.
kadınlar kullanmadıkları eşyalarını satıyorlar.
herkesin bir dolabı var, ister sat ister al ister takip et.
arada sadece satış yapıp para kazanmak maksatlı satıcılar da oluyor.
kişisel bilgi paylaşmak yasak, çünkü site satışlardan %20 kesinti alıyor,
ama bir alışveriş sonrası bilgiler paylaşılıyor ve istediğin kişiyle doğrudan irtibata geçebiliyorsun:)
ben daha ziyade takipçiyim, son günlerimin en güzel oyalanma aracı oldu.
bazen çingen kavgaları oluyor, allahım kopuyorum gülmekten:)))
bazen de çok sevimli muhabbetler:)
nefis dolaplar var,
aman allahım ne markalar ne kıyafetler, çantalar, insan ellemeye kıyamaz, bunlar deli gibi alıp satıyorlar:)
ve bazıları da normalde butik işletenler.
işte onlar süper.
hele onlardan biri şahane:)
byintermix adlı dolabın muhteşem sahibesi gül hanımcım,
maaşımı kendisine yatırmak arzusundayım:)))
ama önce gözümün önünden gitmeyen, hayyallerime dahil olan o nefis burberry saati almam lazım..( marka düşkünü değilim yok vallahi değilim:)) eski düşkünüyüm, saat eski yada eski görünümlü de ondan:))))
sonra gül'ün o mk ayakabı ve gucci çantası!!!! ( bunların da markayla ilgisi yok, sadece nefisler:))))
hatta dayanamayım da o resmi koyayım buraya:)))
dayanılmaz bir güzellik!
ama gül ün söylediği gibi,
bunlar çul çaput,
en güzeli muhabbet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder