17 Kasım 2014 Pazartesi

saat 16:25
karnım acıktı
arabasız geldiğim için kocamın beni almasını bekliyorum
kocam daha "çıkıyorum" diye aramadı bile
metroya binip gitmeye binbir naz yapmasaydım şimdiye çoktan evdeydim
eve gitmeyeceğim ki
kız kardeşimle buluşacağım
aman neyse işte
az evvel "tükenmişlik" hali yokladı gene
sadece uzan ve derin nefes al
16:28
pazartesileri çok severim
bu gün pazartesi
mutsuzum
kadın gibi değilim
taktım da ondan mı mutsuz oldum
demin sönen sigaraya inat bir tane daha yakayım sönmeyeymiş o da
16:29
masamda elma buldum
benden iyisi yok
kırk yıl yememişim aklıma gelmemiş de açlığıma saklanmış şeker şey seni
16:30
dışarı baktım
bir şey göremedim
gözüm pencerenin pisliğine takıldı
16:31
elmanın yarısı bitti
sen iyi akşamlara uğramadın
gittin mi ki acaba
16:32
ben aslında bir kaç yıl önce öğretmiştim kendime
acelesiz telaşsız olabilmeyi
nereden çıktı gene bu her şeyi yaparken illa başka bir şeye yetişecekmişim gibi telaşlı haller
16:33
demek üç cümle bir dakika
elmayı yerken sigaradan nefes çekiyorum
daha duman bitmeden elmadan ısırık alıyorum
16:34
ay vallahi üç cümle bir dakika:)
artık bakmayacağım saate
hafta sonu gelse de şöyle huzurla bi dinlensem
hafta başlasa da ev işlerinden kurtulsam
ulan hiç biri bitmiyor
neyi bekliyorum?
kraliçem sizi şöyle alalım
şarkı falan da dinleyesim yok
bu saate kadar aramadığına göre eyvah eyvah
demek toplantı var
eşyalarımı hazırlayayım bari
iki kargom geldi bu gün
hepsini tek yerde toplayayım
demek kargolarla bile rahatlayamamışım
neden?
biliyorum ben neden
çok para harcıyorsun
bu cümle beynimde tanıdığım her ses ile birlikte de ondan
biraz birikim yapsaymışım iyiymiş
ne için yapayım be
üç kuruş harcayınca suçlu gibi hissettirmeyi başardılar ya helal olsun
kusura bakmasınlar bir sigara daha içeceğim
sonra da ay bana bişeyler oluyo
 ay takatim kesildi
bu kadar üzmeselermiş
bak nasıl içime oturmuş yaptıkları
erkeğe hem erkek gibi hissettirecen hem kadın gibi hem evladın gibi gibi de gibi
erkek kadına sadece kadın gibi hissettirecek
ahan da bu kadar basit
offff çok sıkıldım ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder